yes, i have boring. ;]

Hur bor du: I en lägenhet med familjen.

Brukar du komma i tid: för det mesta. :P

Hur lång är du: 164cm typ

Kan du laga mat: klart jag kan, det började brinna när jag skulle göra pannkakor ;)

Har du någon fobi: nepp.

Hade du en bra kväll igår: japp :D

Vilket är ditt senaste inköp: choklad

Din favoritdryck på morgonen: kall oboy

Var fick du dina senaste pengar ifrån: mammsen :D

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp

Vad hade du sönder senast: mammas cykel.

Vem snackade du med senast: Mi madre

Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen

Saknar du någon just nu: Ja

Vad ska man göra för att få dig irriterad: smaska i mitt öra så får du en smäll.

Intressen: Umgås

Senaste person du ringde: mammi

Vad drack du senast: skogsbärsdryck

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: o

Använder du hudkräm: jao

Attraheras du av män med skägg: fyfan, nej.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja klart, men vissa saker skulle kunna vara bättre!

Vilken låt lyssnade du senast på: call me maybe

Vad tycker du är äckligt: svettluktande killar

Har du pengar på mobilen: ja

Vilken svordom använder du mest? Helvetesjävlaskit

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? systemkamera

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jao

Vad åt du till middag senast? kyckling :P

Äger du några popband t-shirts? Nej

När flög du senast? sommar 2009

Vilka språk pratar du? svenska, lite spanska, förstår norska (Det gör typ alla), engelska

Har du gråtit offentligt? Japp

När sov du senast på golvet? flera år sen när jag var sur så sa till mamma "nu kommer jag inte sova i min säng" busigt..

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7 timmar typ

Är dina dagar fullbokade och stressiga? för det mesta.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? you cant make a rainbow without a litte rain, eller så ligger jag bara ch gråter i sängen och lysnar på emo musik

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig.

Tycker du om att krama folk? beror på vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0