Gårdagen och idag

Igår:
Var först i skolan, när jag hade slutat så hämtade mamma mig så Åre vi till några bekanta till familjen. Vi hade tevligt , åt god mat, prata, kolla på film och sånt. :) när jag kom hem så var jag med Gabriela, vi hade grymt kul. Vi flummade hela kvällen, prata om konstiga grejer och konstiga personer. Haha ;D idag så har jag och familjen varit hos min moster, träffade Gabriela på förmiddagen då gjorde vi amerikanska pannkakor och hann inte göra så mycket mer. Är hos min moster fortfarande och kollar på hockey med kusinen. :)
Hejdå, slänger kanske in ett inlägg senare ikväll om jag hinner :P


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: nice, ja det är bra :)



ja :D

2012-05-05 @ 21:34:39
URL: http://nattstad.se/malinhellström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0