Eurovision song contest!

Hej o hå! :D
Precis när jag hade duschat, fixat iordning mig för att bara lata mig hela kvällen så ringer Gabriela och undrar om jag vill gå ner till raman och bada. Såklart jag vill det. :D cyklade ner dit typ halva vägen tills cykeln pajade.. så fick leda cykeln resten av vägen. När jag kom dit hade hennes familj grillat så det var ju najs! Det var massa andra där också. :) det var jätte varmt i vattnet , en stund iallafall.. ;P sen var vi hemma hos henne och flummade totalt ;D kom nyss hem, sitter och kollar på Eurovision songcontest. Vem pallar egentligen kolla på 26 låtar irad i typ 3 timmar. Jag tröttnar iallafall alltid till slut och hittar på nåt annat. Hejdoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0