presentation av hamstrarna <3

Betty:
hon köpte jag för inte så länge sen på en djuraffär. hon var inlämnad av en privat uppfödare. ho när jättefin och hur snäll som helst. har börjat lära känna henne mer med tiden. tänkte avla på henne senare. det var tänkt att jag skulle avla med gabrielas hamster Abbe men det blir fel färgkombinationer, så tror inte det blir så tyvärr. abbe som är så snäll! men kommer förmodligen köpa en ny hamster i rätt färg.
lite fakta:
kön: hona
född:26 november 2011
färg:offwhite
hårlag:långhår
avkommor:för ung
Sotis:
Sotis har verkligen en stor plats i mitt hjärta. jag såg henne i en CRT (en djuraffär) och fastnade för henne direkt. Sotis har fått 2 kullar en med Novas hamster Gizmo och med Dexter. tyvär lever varken Dexter eller Gizmo idag. :( A och C kullen. Hon är en jätte snäll hamster med väldigt bra temprament. för inte så länge sen så fick hon en sjukdom , wet tail. men hon överlevde och det var ett mirakel. dom brukar inte överleva med den sjukdom , hon är min lilla kämpe. love u <3
lite fakta:
kön: hona
född:13 november 2010
färg:Svart
hårlag:korthår
avkommor:A och C kullen
Amy:
Amy ville min lillebror behålla från A-kullen. hon är en jättegullig och snäll tjej.hon är väldigt matglad av sig och älskar att klättra runt på gallret om kvällarna så hon liknar en apa ,hihi.jag tänkte avla på henne men det blev aldrig av. kanske ska göra det innan hon blir för gammal!
lite fakta:
kön: hona
född:22 maj 2011
färg:svart bandad
hårlag:korthår
avkommor:inga
Amor:
Amor behållde jag från A-kullen. en jätte gosig och speceill tjej. hon kanske jag ska avla på snart när jag fixat en hane. hon skulle nog ta hand om en kull jätte bra. :)
lite fakta:
kön: hona
född:22 maj 2011
färg:silversobel
hårlag:korthår
avkommor:inga

Kommentarer
Postat av: alexina

fin blogg :) spana in vår www.nattstad.se/alexina vi bloggar om kändisar, bilder, texter och vår vardag :)

2012-03-02 @ 17:23:31
URL: http://www.nattstad.se/alexina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0