jag orkaaaaaaaaaaaar inte.

helloooo. jag orkar inte plugga, jag skiter i skolan så får dansa på gatan när jag blir stor.
nej .. det vill jag inte. men har ingen fucking ork!!!!!! har prov på fredag och ska kunna typ 40 sidor men kan typ bara 1 halv sida... :''( får ångest när jag tänker på skolan.vill ha bra betyg med kommer aldrig få det om det fortsätter såhär, om jag bara skjuter upp det hela fucking tiden. Aja, jag får göra så gott jag kan på den där äckel provet.
Aja, dagen har annars varit rätt kul. träffade Sofia en stund. hon skulle hjälpa mig att plugga, det gick väl sådär .. x) sen hann städa 4 burar idag , så det låg massa tolättpellets, sand och hamstermat över hela golvet! just nu ska jag kolla lite bloggar och .. sen vet jag inte. ska väl fortsätta tjocka i mig massa glass.

en gammal bild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0