dag 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25

hade missat några dagar så nu tar jag några! ;))
Dag 17: en dag jag minns
När vi köpte Evita , känslan går inte att beskriva när man sitter påväg hem med en liten gullig valp i bilen!
Dag 18: mina rädslor
jag är rädd för mycket. men att bli lämnad ensam är väl en rädsla.

Dag 19: en bild på en i din släkt
Min lillebror. <3
Dag 20: saker jag ångrar
finns säkert mycket jag ångrat, men inte nåt jag kommer på nu :p
dag 21: en bild på mig som reflekterar min personlighet
image description
dag 22: 10 saker jag hatar
1.att gå upp tidigt
2.rasister
3.att godis är onyttigt
4.myror
5.skolan
6.fisk
7.kändisbloggar, så trååååkiga!
8.justin bieber haters, seriöst han är en vanligt människa.han har inte gjort "er" nåt? -.-
9.kaffe, fyfan !
10.lögner
dag 23: 10 saker jag älskar
1.min familj
2.vänner
3.min dator
4.min iphone
5.mina djur
6.god mat
7.sommar
8.roliga filmer
9.att blogga
10. att fota
dag 24: en tid jag saknar
när man var liten, inget var så himla komplicerat som nu . :S
dag 25: någonting jag är beroende av
nu får vi vara glada, tog faktiskt en halvtimme på mig att göra detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0