tidsfördriv :P

Senaste:
Dryck: vatten
Telefonsamtalet:
mamma
SMS: hanna
Sång du lyssnade på: dansa pausa
Gången du grät: minns inte

Har du någonsin:
Dejtat någon två gånger: jag har inte öhm dejtat..
Har någon varit otrogen mot dig: -
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja

Dina 3 favoritfärger:
Favorit nr. 1: Svart
Favorit nr. 2: Rosa
Favorit nr. 3: Turkos

I år har du:
Lärt känna en ny vän: jajemän :)
Fått ditt hjärta krossat: jaa..
Skrattat så att du har börjat gråta: ah
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
Kysst en kompis:

Blandat:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: venne
Hur många barn vill du ha: 1 eller 2
Har du några husdjur: Ja
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: minns faktiskt inte
Vilken tid vaknade du idag: klockan 9 trorjag
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov
Någonting som du längtar till: spanien imorgon!
Senaste gången du träffade din pappa: igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vill vara rik!!
Vad lyssnar du på just nu: tvn
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha jaa
Vad gör dig irriterad just nu: Tvn
Vad är ditt namn: Aurora

Singel/upptagen: Singel

Stjärntecken: vattuman
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: röd/brun

långt eller kort: halvlångt :)
Längd: 164
Vad gillar du gällande dig själv: hmm mina läppar och hur jag är som person tror jag :P
Piercings: -
Tatueringar: -
Grundskola: sommarlov nu .. :D
Gymnasie: -
Högskola: -
Höger eller vänster: Höger

Din första:
Operation: -
Piercing: -
Tatuering: -
Bästa vän: Rebecka tror jag :)
Sporten du spelade: dans
Husdjur: hamster
Vaccination du minns: ingen aning
Konsert: trazan & banane tror jag haha
Förälskelse: haha...
Alkohol du drack: -

Just nu:

Äter du: ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: efter detta, hitta min kameraladdare
Lyssnar du på: Tvn
Väntar du på: Att jag ska bli klar med detta

Din framtid:
Vill du ha barn: ja :)
Vill du gifta dig: ja tror de
Karriär i åtanke: ingen aning

Har du någonsin:
Kysst en främling:
Tappat glasögon eller linser: ja
Haft sex på första dejten:

Krossat någons hjärta: hoppas inte

Har du blivit arresterad: haha nae
Dissat någon: ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): kanske..

Tror du på:
Dig själv: ibland

Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: nej
Tomten: självklart, vem gör inte?
Att kyssas på första dejten: njaa
Änglar: venne

Svara ärligt!
Har du haft mer än en pojkvän på samma gång? nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut? jaa det är klart
Vad kan man inte leva utan? vänner, familjen
Vad vet inte så många om dig? venne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0