Ny header! :)

tänkte berätta om gårdagen och idag dagen (kan man säga så) hehe..
fredag: började kl 9 i skolan. först städade vi skåpen och hemklassrummet. trååkigt. sen kollade vi på en film som heter "Trust". vi slutade runt 1 tror jag, Rebecka följde med mig hem. vi köpte jorgubbar och annat gott. sen gjorde vi inget speciellt, bara flumma runt på mitt rum. ;D
Idag: gick hem till Rebecka vid 11 tiden, vi åt godis prata om massa saker sen åkte vi till haninge centrum. där gick vi runt i affärer , åt på mcdonalds och annat skojs! sen gick vi hem till mig och chillade i mitt rum. hon gick hem vid 7 tiden. resten av kvällen har jag bara suttit framför tvn, ätit ben o jerry och massa andra onyttigheter! ;P
nu ska jag ta en dusch, kanske kolla på nån film och gå lägga mig.
har gjort en ny header också, vad tycker ni? :)
bilder från dagen kommer senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0