home from Spaaaaain!

Hejhej allihoppa! :D  igårkväll vid 12 tiden kom jag hem från spanien. tog en dusch och somnade typ direkt! i Spaninen var det jätte varmt, runt 30 grader varje dag. badade i havet, åt god mat, umgicks med familjen och vänner. :) hade jätte trevligt där, här kommer ett gäng bilder! :)
först bilder från flygplansresan. 
fluffiga moln :D
haha sötnos. :D
frukost :)
min frukost, toast typ. :P
¨
Samuel vid stranden. :)
.
twister i spanien är typ dubbelt så stora. :o
Jennifer :)
jag och Samuel, skitglada :D
crossiant med nutella i, fyfan vad gott!!!
nån fontän nånstans :P
.
jag och mammsen
Samuel mata duvor :D
dom åt direkt från handen, skitsöta!
kommer förmodligen mer bilder senare. pussssssss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fiiiina bilder <3

2012-06-16 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0