Hemma dag

Var inte i skolan idag, har ont i huvudet är förkyld och mår illa. Vaknade vid 7 men somnade om för jag fick vara hemma. Vaknade igen vid ett tiden sen låg jag i sängen och hållde på med mobilen ett tag. Tog ett bad sen och kände mig mycket piggare. Har ändå varit duktig och städat 4 hamsterburar och snart ska jag föra över bilder till bloggen. Men är trött så vill sova resten av dagen. Men då kommer jag aldrig somna ikväll ju. Livet är krångligt ibland! Aja puss på er nu måste jag hitta sladden till kameran!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack detsamma :)

2012-06-05 @ 17:46:36
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: Rebeckis

Krya <3

2012-06-05 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0