dålig uppdatering

har varit rätt kass på uppdatera på sistonde.har haft annat för mig och inte haft tid för bloggen. i lördags så sov jag över hos Rebecka. vi delade ut reklam i 5 timmar, kan säga att det inte var värt det.. på kvällen hade vi spakväll, kolla på film och hade det allmänt mys.♥ igår så var jag hemma hos några vänner till familjen. vi hade det jätte kul. åt på pizzeria och jordgubbar till efterätt hemma hos dom. sen kolla vi på film och hade det trevligt. 
 
idag är det en sån där regning dag , har inge lust att göra nåt. har degat framför tvn hela dagen. men tog en dusch precis och ska ta nåt att äta. 
fick hem ett brev från rudanskolan idag. det stod när höstterminen börjar, vilken klass jag ska börja i osv.. känner ingen i klassen men vet vem dom flesta är ändå. ville börja i felicias och yandes klass men så blev det inte. 
puss. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0