dagen :)

halooooo alla!
har haft en jättekul dag med Rebecka. ♥
först gick vi och bada i raman. efter det gick vi hem till henne, satt vid hennes uteplats, åt isglass och prata. sen hade vi vattenkrig, hihi ♥
när vi hade bytt om för vi var alldels genomblöta så gick vi till konsum o köpte godis och läsk.  
sen var vi ute i flera timmar och hade skoj. på kvällen kollade vi på en film. vid 11 tiden följde hon med mig en bit hem. nu har jag tagit en dusch och ska snart gå lägga mig. :) 
imorgon är det midsommar, vet inte riktigt vad jag ska göra då. hittar nog på nåt med familjen.
hejdå. :) 

Kommentarer
Postat av: Elinore

Glad midsommar :D

Gud vad kul med vattenkrig ^^

Svar: desamma :D jaa! :))
munkfeber

2012-06-22 @ 20:26:50
URL: http://eellaaa.blogg.se/
Postat av: Saga

Hej! Fin blogg! Kolla gärna in tävlingen som jag har nu på bloggen! Väldigt enkel! Kram c:

2012-06-24 @ 20:04:45
URL: http://suddigabloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0