ny blogg :p

japp, hade tidigare en annan. men jag tog bort den för den blev fett konstig. när jag ändrade designen så hamnade menyn jätte långt ner. jag testade trycka på "återställ kodmall" och böt till nån standard mall, men den var fortfarande helt CP.så blev sur och tog bort bloggen.
Aja, nu har jag skaffat en ny och ska komma igång med bloggandet ordentligt nu.kommer bli mycket bloggning från mobilen eftersom det är ett väldigt smidigt sätt och har inte alltid tillgång till dator.
nu ska jag ändra lite i designen och senare ska jag fixa en header.
en gammal bild på mig. ^^

Kommentarer
Postat av: Tilly (:

Självklart kan vi göra det :D

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig också!

2012-02-08 @ 20:34:09
URL: http://cookievirus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0