dag 3,4,5,6,7,8,9,10,11

hade helt glömt bort 30 dagars listan. så kör några nu!
dag 3: min mobil
iphone 4s LOVE IT!

dag 4: mitt rum
delar med min lillebror. röda tapeter, skit fula. jag och mamma har snackat om att vi ska måla/tapitsera om men det har typ aldrig blivit av. har ingen bra bild
dag 5: min favoritfilm
gillar många filmer, men "allt för min syster" är en av favoriterna!
dag 6: min dag
vakna en halvtimme innan vi börja = ingen frukost. stressa iväg till skolan. första lektionen var bild, me gusta.
men den var typ en vanligt skoldag! sen har jag varit hemma o pluggat.nu sitter jag vid datorn och pluggar x)
dag 7: mitt bloggnamn
byauroraa.blogg.se
ja ni fattar?
dag 8 en konstig tid i ditt liv
ja ,det var väl när jag gick i en fett skum skola och läste böcker varje rast..
dag 9: en väldigt nära vän
love u.
dag 10: mina husdjur
orkar inte fixa bild på alla . x) men 4 hamstrar, 2 gerbiler, 1 hund :D
dag 11: en bild på något som gör mig glad
hamstrar, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0