30 dagars lista

ska göra en varje dag och jag hinner :)
dag 1: 10 fakta om mig
dag 2: min favoritmat
dag 3: min mobil
dag 4: mitt rum
dag 5: min favoritfilm
dag 6: min dag
dag 7:mitt bloggnamn
dag 8: en konstig tid i ditt liv
dag 9:en väldigt nära vän
dag 10: mina husdjur
dag 11: en bild av något som gör mig glad
dag 12: vad är kärlek?
dag 13: det här får mig att gråta
dag 14: min favoritlåt
dag 15: en bild på mig från förra året och nu/hur har jag förändrats?
dag 16: detta hade jag på mig idag.
dag 17: en dag jag minns
dag 18: mina rädslor
dag 19: en bild på en i din släkt
dag 20: saker jag ångrar
dag 21: en bild på mig som reflekterar min personlighet
dag 22: 10 saker jag hatar
dag 23: 10 saker jag älskar
dag 24: en tid jag saknar
dag 25: någonting jag är beroende utav
dag 26: mitt favoritplagg
dag 27: bloggar jag läser
dag 28: någonting som gör mig glad
dag 29: bästa tiden på året
dag 30: en konstig bild på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0