asuuum dag fyfan

Följde Rebecka en bit hem nyss. :( nu sitter jag ensam här med min godispåse. HAHA

Dagen:
Rebecka kom till mig vid ett tiden, då åkte vi till haninge centrum och var där några timmar. vi åt på taco bar, båda klippte sig hos frisören och så fick jag med mig hem lite stuffs. sen åkte vi hem till mig där vi färgade mitt hår. en rödaktig ton. älskar rött hår <3
vi gick ut och fota varandra på lite random ställen, sen hittade vi en söt kattunge som ville bli klappad. hihi<3 
bilder från dagen:
fet mat jao!! <3
godiiiiiiis! <3
sne bild
 
crazy
hihi söt

Kommentarer
Postat av: Rebeckisen

Hihi vad kul vi hade idag :D<3

2012-08-14 @ 23:06:17
Postat av: Denise - mamma till Kevin 6 och grodan i magen

Gaah godiset skulle jag inte tacka nej till just nu :P

2012-08-17 @ 20:55:23
URL: http://familyportrait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0