10 sanningar

1. Jag duschar håret i stort sett varje dag
2. Är glad att jag bytit skola
3.har ont i halsen och har hostat hela kvällen, får nog pallra mig iväg till skolan imorgon iallafall
4.jag är halv finsk och halvperuan, men ser mig ändå som svensk eftersom jag är svensk medborgare
5. Mitt nya schema suger, iallafall på måndag och torsdag då jag slutar halv fem
6.jag vill inte tappa kontakten med Rebecka bara för jag bytt skola <3
7. Jag älskar peruansk mat <3
8.jag har 7 hamstrar, 2 gerbiler och 1 hund. Det är ett gäng ;)
9.jag vill åka till Barcelona igen!
10.jag har aldrig varit kär eller varit den tjejen som kollar in killar
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebeckaaaaa

Aww.. Vill inte tappa kontakten med dig heller sötis <3 det får inte hända!!

Svar: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWW
munkfeber

2012-08-21 @ 23:26:18
Postat av: linnea

sv; okej.., visste inte ens att jag hade bloglovin eller jag använder inte det iallafall.. ;) <3

2012-08-22 @ 20:55:26
URL: http://linneagullungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0