glad tjej! :D

hej , känner att jag har varit ganska dålig på att blogga dom senaste dagarna. men har haft annat för mig. har varit med gabriela i stort sett varje dag. igår hade vi skit flum på kvällen och hade hög musik och dansa runt i hela lägenheten. HAHAHA! idag var vi i farsta centrum, jag fick hem några smycken och hårfärg. bild kommer senare. sen har vi gjort annat såklart. på tisdag kanske vi ska åka till gröna lund, taggad!! om precis en vecka ska jag, mamma, pappa och Samuel åka till high chaparral! vi kommer ha jätte mysigt. :D 
imorgon ska jag träffa Sofia, har inte träffat henne på jätte länge, så vi kommer säkert ha kul.
nästa inlägg blir det massa bilder!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0