:D D:

kaos dag med både gråt och skratt.
inatt dog en av mina hamstrar Dexter. så har varit väldigt ledsen. och nu är en av mina andra hamstrar sjuk, allvarlig sjuk. så jag hoppas verkligen att hon överlever, min Ally. <3
jag blev på bättre humör när Gabi kom hem till mig med choklad och gratta mig. <3
vi städade alla hamsterburar ,prata och gjorde inget speciellt.
var inte i skolan idag heller, sovde inge bra under natten eftersom
Dexter hade dött, och har haft ont i ryggen och nacken så fick vara hemma , men det blev bättre
under dagen. nu är jag mest trött. har både varit en rolig och inte rolig dag.
sen är det ju jätte kul när man bytt lösenkod till sin iphone och glömmer bort koden. så
fick återställa min iphone. alla mina typ tusen bilder är borta, alla kontakter ja allt! så ska sätta mig och
fixa med min iphone nu.
avlsutar inlägget med en bild på Ally, hoppas du blir frisk sötnos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0